Neįgaliųjų meninis ugdymas. Metodikos ir terapijos aspektai

  • Kraunamos nuotraukos
    Neįgaliųjų meninis ugdymas. Metodikos ir terapijos aspektai
    640
    Šią prekę turime sandėlyje.
    Į krepšelį 
    Autorių kolektyvas
    Leidykla
    KRONTA
    Metai
    2005
    Būklė
    GERA
    Įrišimas
    MINKSTAS
    Formatas
    17x24
    ISBN
    9955595558
    Puslapių
    266
  • Monografijoje nagrinėjamas neįgaliųjų dailinis, muzikinis ir poetinis ugdymas, akcentuojant praktinius sąveikos su specialiųjų poreikių ugdytiniais būdus. Reikšminga, kad ši edukacinė veikla siejama su meno terapijos galimybėmis, kurios mūsų šalyje ligi šiol mažai gvildentos. Tai pirma tokio pobūdžio monografija, liudijanti vis didėjantį atgimusios Lietuvos meno pedagogų dėmesį neįgaliųjų psichologinei reabilitacijai ir socializacijai, nes tinkamai parinkta meninė raiška ir jos formos yra optimali priemonė siekiant šio svarbaus ir reikšmingo tikslo. Todėl tikėtina, kad leidinio autorių pastangos sudomins neįgaliųjų šeimas, specialiuosius pedagogus, taps svarbiu impulsu toliau šalyje plėtoti korekcinį ugdymą, aktyvins meno terapijos sklaidą. Monografija aktuali ir bendrojo lavinimo mokyklų dailės, muzikos, poezijos, teatro mokytojams, suinteresuotiems neįgaliųjų meninės integracijos efektyvinimu. "Suvokdami subjektyvų meno pobūdį ir kiekvieno žmogaus (juolab-neįgaliojo) nepakartojamą individualumą, linkėtume gerbiamam Skaitytojui leidinio medžiagą vertinti ne kaip neginčijamas taisykles, nuorodas ar rekomendacijas (t.y. "reikia daryti tik taip"), o kaip galimybę."
    Autorių kolektyvas