Reklama ir jos poveikis vartotojui - Jokubauskas Darius

Prekės kodas: 9955961503

Turimas kiekis: Išparduota

1.0000

Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite

Šioje knygoje skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje. Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos agentūrose, marketingo ir reklamos vadovams, atstovaujantiems įvairių verslo sričių Lietuvos įmonėms.

Informacija
Autorius Jokubauskas Darius
Būklė Gera
Leidykla VILNIUS
Metai 2003
Puslapiai 158
formatas 15x22
isbn 9955961503
Įrišimas Kietas
Parašyti atsiliepimą
Rašyk
Skambink