Internetinė rinkodara smulkiajam verslui - Holly Berkley

Prekės kodas: 955985235A1

Turimas kiekis: Išparduota

Didelės bendrovės skiria milžiniškas lėšas norėdamos pristatyti savo produktus ir paslaugas internete. Koks skirtumas tarp 100 000 dolerių ir 1 000 dolerių kainuojančių rinkodaros kampanijų? Keista, tačiau skirtumas nedidelis. Šioje knygoje smulkieji verslininkai sužinos, kaip pasiekti puikių verslo rezultatų turint nedaug lėšų!„Internetinė rinkodara smulkiajam verslui“ papasakos jums, kaip buvo vykdomos sėkmingos reklaminės kampanijos. Sužinosite, kaip pakartoti didžiųjų bendrovių verslo strategiją ir susilaukti tokios pat sėkmės mažiausiomis išlaidomis.Jei siekiate atkreipti vartotojų dėmesį į savo bendrovę internete, ši knyga pamokys, kaip tai padaryti mažiausiomis investicijomis!Knygoje sužinosite:• kaip nustatyti kampanijos tikslą• kaip pasidaryti nemokamą reklamą• kaip reklamuoti verslą elektroniniu paštu• kaip kurti virtualiąją bendruomenę• kokia turi būti prekių ženklų partnerystė• kuo ypatingos reklaminės juostos• koks turi būti svetainės dizainas• kaip užsiregistruoti paieškos sistemose

Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite
Informacija
Autorius Holly Berkley
Būklė Gera
Leidykla LOGITEMA
Metai 2006
Puslapiai 144
formatas 19x23
Įrišimas Minkštas
Parašyti atsiliepimą
Rašyk
Skambink